poniedziałek, 21 października 2013

Wolność


   U mnie przestaje chwilowo bujać horyzontem zdarzeń, więc mogę we względnym spokoju się kontynuować.
   Wspomniałem że nora grafika została zamieniona na norę hitmana, urządzonej w stylu wczesnego wszechświata, czyli bez zbędnych rzeczy . Z czasem przestrzeń wypełniła się łóżkiem z ikei i kartonem po łóżku z ikei, który pełnił funkcję szafy. O ile łóżko jest wykorzystywane do dzisiaj zgodnie z dołączoną instrukcją o tyle karton pewnego wieczora pod wpływem twórczego szału zamienił się w coś na kształt nocnego stolika z małą półeczką oraz obraz pod tytułem " miałem być kartonową imitacją tablicy korkowej ale stałem się obrazem zatytułowanym teraźniejszość", oraz faktyczną imitacją tablicy korkowej w której wykonałem otwór na gwóźdź w ścianie .
 Wiersz o przepaściach cywilizacyjnych

Wcześniej spać nie dawały mi
koty
a teraz samoloty
kapciem takiego nie
trafisz

I miłego poniedziałku bo to prawie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz